Wakacje w Zakopanem

Letni pobyt z rodziną w Zakopanem mogę uznać za naprawdę bardzo udany. Całe 10 dni udało nam się spędzić wyjątkowo aktywnie, w dużej mierze było to zasługą wspaniałej pogody i choć upał czasem nam dokuczał to nie możemy narzekać, bo i się opaliliśmy i zwiedzaliśmy i wypoczęliśmy. Jednymi minusami tego pobytu był dojazd i powrót do domu, ale dla kogoś kto uwielbia góry będzie to jedynie drobną niedogodnością.
Nocleg rezerwowaliśmy z trzy miesięcznym wyprzedzeniem,  zakopane apartamenty są niezłym pomysłem dla rodziny, można ugotować, spokojnie zjeść no i ma się do dyspozycji całe mieszkanie, dzieci nikomu nie przeszkadzają.
Wszystkie atrakcje w zakopanem jakie zwiedziliśmy były bardzo fajne, oczywiście najbardziej zadowolone były dzieci. Aquaparki, muzea, kolejka na Kasprowy, Morskie Oko, park linowy to wszystko sprawiło, że nasz urlop był niezapomniany. atrakcje w zakopanem to też zwykły spacer Krupówkami, morze kolorowych straganów, muzyka i wspaniały gwar. Widać w centrum jak wiele jest różnych noclegów, zakopane apartamenty, wille, pensjonaty, hotele.
Również dla podniebienia taki wypoczynek jest miły, wszystkie restauracje, oberże, gospody serwowały nam smaczne i świeże dania. Dzieciaki wiadomo – zajadały się goframi i lodami. Myślę, że po powrocie do szkoły będą miały co opowiadać koleżankom i kolegom. Żal im tylko, że nie spotkały niedźwiedzia.

W pobliżu panoramy

Dolina Chochołowska.

Inne atrakcje czekają w Tatrach Wysokich. Tu znajdują się słynne Rysy oraz Dolina Rybiego Potoku. Tu znajduje się największe ze wszystkich tatrzańskich jezior - Morskie Oko, zaś nad nim inny popularny staw: Czarny Staw. Wielu wrażeń dostarcza również wizyta w Dolinie Pięciu Stawów Polskich.   Ciekawe oferty z regionu tatry apartamenty oraz z Podhala.

Skocznia Narciarska - widok 360
Kasprowy Wierch 2012 m n.p.m. - widok 360

Zobacz również

Licznik: 696

Copyrights 2008. Projekt i wykonanie Tenet | Online: 129 (1) | Panocity | Dodaj obiekt | Polityka prywatności | Kontakt | Współpraca | Teksty turystyczne | Przyjaciele